Glashart

De Organisatie
Glasvezel verovert Nederland. Bijna een half miljoen Nederlanders is nu al aangesloten op het hypermoderne glasvezelnetwerk. Glashart, het bedrijf dat verantwoordelijk is voor de aanleg hiervan, wil het aantal aansluitingen ieder jaar met een paar honderdduizend uitbreiden.

Maar uiteindelijk bepaalt de consument of het glasvezelnetwerk een succes wordt.

De Vraag
Klanttevredenheid, zowel bij bestaande klanten als bij potentiële klanten, is essentieel voor Glashart om haar doelstellingen te realiseren.

De vraag was dan ook:
Op welke wijze kan de consumenttevredenheid in kaart worden gebracht, geanalyseerd en verbeterd, zodanig dat er een effectieve en duurzame relatie ontstaat met bestaande en potentiële klanten?

De Oplossing

Ontwerp (DESIGN) en realisatie (DELIVER) van een integrale klantcontact organisatie, bestaande uit:

  • Glashart breed Customer Contact Center
  • Aansluiting op de marketing & sales organisatie
  • Een volledig functioneel Customer Service Center
  • Een centraal klantcontact-systeem, decentraal toegankelijk ter ondersteuning van het Customer Service Center, inclusief een functiegerelateerde autorisatie ten aanzien van het gebruik van dit systeem
  • Beschrijving van alle relevante processen, procesbeschrijvingen en documenten, beschikbaar via dit systeem en/of het centrale kennismanagementsysteem
  • Een uniforme werkwijze rondom het registreren van contacten met Glashart en het doorzetten, volgen en terugkoppelen van acties
  • Gedetailleerde rapportages ten behoeve van aan- en bijsturing van medewerkers en derde partijen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 






 


   Expertise gebieden Define Design Deliver Member of:
 


technology      design
Copyright 2007 - 2012 Resulture BV. Alle rechten voorbehouden